AOR MUSICを楽しむ
by airplay0105
S | M | T | W | T | F | S |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
ブログパーツ
祝ねずみ小僧復活!
スパムチックなエ〇イコメント(笑)等を書込まれるケースが散見されますので現在、コメント及びトラックバックは、承認制にさせていただいております。
LINKS
BLOG仲間のKOYOKOさん
BLOG仲間のクンゴさん
BLOG仲間のenjumaruさん
某シンガーファンつながりのtukkyさん
これまた某シンガーファンつながりのiMasatoさん
これまた某シンガーファンつながりのせんぽさん
LINKS
BLOG仲間のKOYOKOさん
BLOG仲間のクンゴさん
BLOG仲間のenjumaruさん
某シンガーファンつながりのtukkyさん
これまた某シンガーファンつながりのiMasatoさん
これまた某シンガーファンつながりのせんぽさん
最新のトラックバック
ライフログ
以前の記事
2014年 10月2013年 02月
2012年 02月
more...
フォロー中のブログ
山村幸広の一日、一グラムMusic, Apple...
ITエンジニアが仕事さぼ...
本当に本当に本当にいつま...
SOUL MUSICを聴こう
Pedaling and...
SOFIA_ SS
ローバーと本と音楽
WorldlyDesires
■ handmade i...
日々雑記
ミミノヒビ 写真家高松ミ...
KOBECCO
百花繚乱「ぼたんの屋敷」
kafunsho diary
陽だまり
日刊おやじ急行
JBL4344とプラスα
Happy Go Lucky!
大人のHIPHOP独り言...
超音速備忘録
無駄遣いな日々
糸巻きのブログ
Katyanのオーディオ...
surftrippper...
【匠のデジタル工房・玄人専科】
自転車な日々(食い道楽編)
音楽の杜
日々是好収集
芸術的生活、
Working Momの...
大隅典子の仙台通信
天使が舞い降りるFLOW...
せんです@迷彩男だ
プジョーに乗り音楽を愛する生活
Mr588の徒然草
必撮!勤め人
山より道具
Thing Think ...
神戸ポタリング日記
CAMERA & BIK...
ダークサイドへようこそ
Music Avenue
fukafuka's p...
走れ!銀座まで! BD-...
オーディオのこと
D'sGARAGE-BL...
元・自転車屋店長のひとり...
Audio Warehouse
Studio Kuroの...
GO!・・・ライオンNO...
Narrowde Oil...
Drum Maniac
Lo-Fi Audio
ローリングウエスト(^-...
人見欣幸のブログ。
RYO オーディオ美音倶楽部
何にもない日記
*LifeGraphic...
VIVA ALFA ROMEO
こばるとぶるぅ
フロントロウのGPZ90...
PORCARO LINE...
Life On The ...
カルロス菅野 熱帯日記
Blu-ray活用のスス...
新大陸遥かなり-音楽は心...
好きな事だけの日記
ロードバイクPROKU
思い立ったが吉日
AVO/MoTeC Ja...
同人サークルビテイコツハ...
カテゴリ
全体MUSIC
PC関連
ちゃり
くるま
その他
食べ物ネタ
F1
スポーツ
占い
BLOG
RUFUS
携帯電話
ネタ
旅行日記
映画
花系?
あまむ~(アマチュア無線)
PS3
未分類
タグ
音楽(50)食べ物(11)
スポーツ(6)
PC(6)
くるま(4)
BLOG(2)
天気(2)
ちゃり(2)
SACD(2)
驚愕(1)
携帯電話(1)
名探偵ホームズ(1)
野球(1)
占い(1)
FOMA(1)
F1(1)
GOOGLE(1)
お賽銭(1)
ちゃ(1)
コナン・ドイル(1)
検索
その他のジャンル
ファン
記事ランキング
ブログジャンル
画像一覧
Michelin使用チームの共同声明
blue_koichiroさんの
ミハイルが優勝したものの...にT-Back!
ミシュランを使用しているチームの共同声明は以下のとおり。
Joint press release from the Michelin Teams
2005 United States Grand Prix
The Michelin teams deeply regret the position that they have been put in today and would like to apologise to all the spectators, TV viewers, Formula One fans and sponsors for not being able to take part in today’s USA Grand Prix.
Following Ralf Schumacher’s accident on Friday morning, we were advised by Michelin that none of the tyres that were available to the teams could be used unless the vehicle speed in turn 13 was reduced. Without this Michelin did not consider the tyre to be safe to be used for the race.
All the teams are confident in Michelin and trust their advice as we know they are competent and responsible and their written instruction to us not to race unless changes to the circuit were made was accepted.
After final data from Michelin became available at 06.30 on Sunday morning it became clear that Michelin were not able to guarantee the safety of the drivers. Numerous discussions and meetings took place to find a safe solution to the problem. Every possibility for the race to go ahead in a safe manner was explored. The only practical solution was for a chicane to be installed prior to Turn 13 and nine of the teams were prepared to run under these conditions even forgoing championship points or by allowing non-Michelin teams to take top positions on the grid.
Unfortunately all proposals were rejected by the FIA.
Safety is always the first concern of any team and the FIA. Regrettably the teams were obliged to follow Michelin’s requirements not to race.
We are totally aware that the USA is an important market for Formula One and there is an obligation for Formula One to promote itself in a positive and professional manner. It is sad that we couldn’t showcase Formula One in the manner we would have liked today.
The original press release distributed in the media office at Indianapolis was signed by the Team Principals.
第9戦アメリカ・グランプリ
ミシュランはアメリカ・グランプリにおいて安全を重視
ミシュランは今日のインディアナポリスにおけるアメリカ・グランプリの展開を、観客、ドライバー、チームのために非常に残念に思います。
フリー走行と予選で使用したタイヤが、今週末のレースコンディションで使用するのに適切でなかったことは遺憾に思いますが、ミシュランはドライバーの安全を常に優先します。コンペティション用にせよ他の用途にせよ、ことタイヤに関するかぎり、私たちはこの点についてスタンスを変えるつもりはありません。
私たちがパートナーチームと合意した上でレース前に行った提案が、採用されなかったのは残念です。提案の通りになれば、私たちはドライバーの安全を保証でき、チームはレースに参加可能で、観客にも新たな楽しみを提供できたはずです。
ミシュランは、パートナーの7チームの緊密な協力に感謝をしたいと思っています。パートナーチームは揃ってFIAに提案を行い、また安全問題での私たちの助言を尊重してくれました。
金曜日のフリー走行中にトヨタに起きた、タイヤに関係する事故の技術的原因については、ミシュランは調査を継続します。
ドライバーの危険回避といった面ではよかったんでしょうが、
自分のところの技術が今回のレース条件には対応できてなかったってことでしょうね。
ミハイルが優勝したものの...にT-Back!
ミシュランを使用しているチームの共同声明は以下のとおり。
Joint press release from the Michelin Teams
2005 United States Grand Prix
The Michelin teams deeply regret the position that they have been put in today and would like to apologise to all the spectators, TV viewers, Formula One fans and sponsors for not being able to take part in today’s USA Grand Prix.
Following Ralf Schumacher’s accident on Friday morning, we were advised by Michelin that none of the tyres that were available to the teams could be used unless the vehicle speed in turn 13 was reduced. Without this Michelin did not consider the tyre to be safe to be used for the race.
All the teams are confident in Michelin and trust their advice as we know they are competent and responsible and their written instruction to us not to race unless changes to the circuit were made was accepted.
After final data from Michelin became available at 06.30 on Sunday morning it became clear that Michelin were not able to guarantee the safety of the drivers. Numerous discussions and meetings took place to find a safe solution to the problem. Every possibility for the race to go ahead in a safe manner was explored. The only practical solution was for a chicane to be installed prior to Turn 13 and nine of the teams were prepared to run under these conditions even forgoing championship points or by allowing non-Michelin teams to take top positions on the grid.
Unfortunately all proposals were rejected by the FIA.
Safety is always the first concern of any team and the FIA. Regrettably the teams were obliged to follow Michelin’s requirements not to race.
We are totally aware that the USA is an important market for Formula One and there is an obligation for Formula One to promote itself in a positive and professional manner. It is sad that we couldn’t showcase Formula One in the manner we would have liked today.
The original press release distributed in the media office at Indianapolis was signed by the Team Principals.
第9戦アメリカ・グランプリ
ミシュランはアメリカ・グランプリにおいて安全を重視
ミシュランは今日のインディアナポリスにおけるアメリカ・グランプリの展開を、観客、ドライバー、チームのために非常に残念に思います。
フリー走行と予選で使用したタイヤが、今週末のレースコンディションで使用するのに適切でなかったことは遺憾に思いますが、ミシュランはドライバーの安全を常に優先します。コンペティション用にせよ他の用途にせよ、ことタイヤに関するかぎり、私たちはこの点についてスタンスを変えるつもりはありません。
私たちがパートナーチームと合意した上でレース前に行った提案が、採用されなかったのは残念です。提案の通りになれば、私たちはドライバーの安全を保証でき、チームはレースに参加可能で、観客にも新たな楽しみを提供できたはずです。
ミシュランは、パートナーの7チームの緊密な協力に感謝をしたいと思っています。パートナーチームは揃ってFIAに提案を行い、また安全問題での私たちの助言を尊重してくれました。
金曜日のフリー走行中にトヨタに起きた、タイヤに関係する事故の技術的原因については、ミシュランは調査を継続します。
ドライバーの危険回避といった面ではよかったんでしょうが、
自分のところの技術が今回のレース条件には対応できてなかったってことでしょうね。
by airplay0105
| 2005-06-20 18:53
| くるま